fredag 13 maj 2011

Va? Slut på hudkräm!?

Hur är detta möjligt?? Jag som alltid har minst två oanvända flaskor i ett skåp o idag när mina två flaskor som jag använder var slut och lite till så skulle jag hämta en ny o där fanns det ingen... =( Jag stod och stirrade in i garderoben där lådan med bland annat shampo, balsam och tvål står o ska stå tillsammans med hudkräm. Men icke..!
Nu har jag bara en flaska bodybutter och en flaska med shapehudkräm kvar.. Dags att köpa nytt helt klart! Och denna gången med gott samvete. Nu är hudkrämen faktiskt helt slut för första gången på massor, massor med år.. Känns konsitigt.. Hihi!!

Idag var det öppning för tredje dagen denna veckan och andra dagen i rad. Vaknade ganska pigg kl 5 och gjorde mig i ordning. Blev i och för sig lite sen ut genom dörren men lyckades komma i tid iaf. Det var en toppendag på jobbet och jag har känt mig glad, trots min oroliga mage och annat skit med kroppen! Slutade strax före två och då begav jag mig till Hageby centrum för att hitta en present till vikarien som hade sin sista dag hos oss idag. Tillbaka på jobbet strax före halv tre. Hann inte mer än innan för dörren innan dagen kändes som den värsta dagen på länge. Kände hur all glädje bara försvann och det är först nu som jag känner att jag iaf lite kan koppla bort jobbet.. Eftermiddagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Ville vara glad och njuta av att helgen är här - istället var jag arg, sur, besviken och ledsen!

Åkte från jobbet igen strax före 15, lite sen igen men det har sin förklaring. Hämtade upp Robin och vi hämtade vinterdäcken hos mamma och pappa och körde dem till Vianor. Sen blev det mataffären lite snabbt och efter det hem. Där dunsade jag ner i soffan och hade varken ork eller lust till något. Älskling var snäll och lagade mat =)


Fredag den 13e var det....


Hoppas på en bättre fortsättning på denna helg!
Imorn jobb 10-16 och sen märker vi vad som händer.

_____________________________________________________


" What the fuck "

// TuwaLisa

2 kommentarer:

  1. Du skriver i gåtor...? Tråkigt att din glädje försvann, men blir ju grymt nyfiken varför det blev så. Något tråkig på jobbet?

    Hoppas din lördag blev bättre!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du kan få lära mig att använda slut på min hudkräm, jag är å sjukt dålig på att använda den! ;)

    SvaraRadera