söndag 22 maj 2011

Helgen...

Ett litet snabbt inlägg innan det är dags att fixa kvällsmat och se på film..

Helgen har som vanligt gått galet fort.. I fredags var vi hemma hos Dagge en sväng. De satt o spela nått dektektivspel.
I lördags blev det sovmorgon, kom inte upp ur sängen förrän halv tio. Klockan halv ett blev det cykeln ner till stan för att träffa Emmie. =) Lunch och ett varv på stan blev det innan vi traskade hem till oss. Där spelade vi kubb en stund innan Emmie skulle dra sig hemåt och vi gick till Folkparken. Där skulle några börja spela brännboll och ett par av de vi var med bestämde sig för att ge sig på några matcher. Idag ligger min älskling med världens träningsvärk och går som en gammal gubbe - han är hur söt som helst!
Efter parken blev det en sväng hem till Dagge för att festa vidare.
Idag har det varit en lugnt och skön dag. Låg kvar länge i sängen innan det blev en mysfrukost på balkongen =)
Sen åkte vi och lämnade ut inbjudningskort och handlade lite. Lunch och en film på det och sen lite pussel.
Har varit galet trött idag - hoppas det går över tills imorn så jag överlever två hela dagar på lägret!

Imorn är det dags att åka på läger med jobbet. Kommer hem sen eftermiddag på tisdag! Som tur är har jag semester på onsdag - då hinner jag andas lite och förhoppningsvis vila upp mig...

______________________________________________

" Fjärilar och stjärnor "

// TuwaLisa

1 kommentar:

  1. Järn sprutor, ja det var helt onödigt! Irriterad var jag! Men men nu är de över iaf. och idag har jag en god anledning att vara glad i och med redskapsexaminationen! :D

    SvaraRadera