torsdag 16 juni 2011

Första gången...

Igår hade blev min förkylning värre o den är lika hemsk idag.. Grr.. blir galen på detta. Men nu är det iaf en vanlig förkylning till skillnad från det jag annars är som ingen vet vad det handlar om..

Förmiddagen blev seg.. satt i soffan tills jag var tvungen att snabba mig på.. Tidsoptimist som vanligt. Strax efter 11 landade jag hos Emmie. Vi kollade igenom hennes kläder o bilder o snackade en massa skit. Efter ett par timmar åkte vi hem till mig och min kära Robin skulle få en liten överraskning!
Emmie som gått massagekurs masserade både honom och mig! Så underbart! Tack gumman...
Efter massage och mat började jag plocka o städa lite igen..
När Emmie åkte hem blev det tv och efter det film.. innan jag strax före 12 dunsade ner i sängen!

Idag är förkylningen också hemsk men jag hoppas verkligen att den blir bättre till imorn. Jag ska nämligen åka på kryssning för första gången. Älsklingen hade bokat in en kryssning tillsammans med vänner som en överraskning till mig men förra helgen började folk att försäga sig.. Hahaha.. snyggt!
Så imorn eftermiddag åker vi på en 24timmars kryssning - ska bli riktigt kul!

Nu när jag fart omkring så mycket de här dagarna så blir jag rastlös så fort jag sätter mig ner. O idag när orkar verkligen inte finns till nått o man tvingas hålla sig lugn blir jag galen!

Nu säger jag prosit och sätter punkt för denna gång!

_____________________________________________

" Frisk kanske?! "

// TuwaLisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar