onsdag 29 juni 2011

Dinosaurier....

Tjolahopp!
Varmt varmt varmt är det idag... o det är underbart!
Det är synd att man inte kan känna sig på topp o verkligen njuta av vädret! Är trött på att aldrig må bra! Alltid är det nått o nu är det inte bara jag som har tröttnat på det. Mamma ringde förra veckan o hon hade också tröttnat på att jag aldrig fick känna mig frisk!
Min fundering är ju om min anti-depressiva fungerar som de ska när jag inte känner mig frisk. Jag menar jag mår ju inte bättre psykiskt av att hela tiden känna mig dålig fysiskt..

Idag stänger jag på jobbet.. o det är inte många timmar kvar. 4 stycken.. =) Vad som händer sen vet jag inte. Kanske lugnt o wii fit! Vi får se vad kvällen har att bjuda på. Trött o sliten är jag iaf men efter den här veckan, som snart är slut så är det bara 3 veckor kvar till semester =)


Imorn ska jag o älskling, Emmie o förhoppningsvis några till och titta på dinosaurieutställningen. Ska bli riktigt kul o intressant! Jag hoppas att man får ta kort där inne för barnen på jobbet ville se hur det såg ut..

 Snart dags att ta sig ut i solen igen o fortsätta jobba. Idag är det lite barn till mellanmål, 7st, så det blir förhoppningsvis en lugn fortsättning på eftermiddagen.
___________________________________________________

" Må-bra-piller tack "

// TuwaLisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar