tisdag 28 juni 2011

Att bära en cykel är inte alls kul...

Har lite rast på jobbet o passar på att skriva..
Idag är det riktigt skönt väder o underbart att vara ute med barnen! Vi har badat på förmiddagen o eftermiddagen antar jag också kommer spenderas ute =)

Men dagen började inte så bra som jag hade hoppats... Jag gick i och för sig upp i tid, vilket är ovanligt! O kom utanför dörren i tid men insåg att det var dåligt med luft i däcken så gick upp för att hämta pumpen, pumpade däcken och cyklade mot jobbet. När jag nästan har kommit fram till hagebygatan känner jag att luften börjat gå ur igen. Jag stannar jag pumpar däcken igen men väl uppe på cykeln så hade det efter några minuter inte gjort något skillnad.
Kunde iaf cykla fram till Atrium innan backdäcket hade fått nog och inte alls ville vara med längre. Jag började gå istället men halvvägs in i Atrium hade nästan hela däcket halkat av och det gick knappt att rulla. Så det vara bara att lyfta cykeln sista biten till jobbet.. Grr.. snacka om irriterad!
Som tur är så kommer min älskling o hämtar mig efter jobbet. Cykeln från vara kvar man ska se om jag kan lyckas få med mig så man kan byta slang eller vad det nu är som ska bytas. GRATTIS! Inget vidare kul men jag tog mig till jobbet iaf.


Lite tillbaka i tiden nu!
Kryssningen var riktigt rolig.. massor med underbara vänner och en massa nytt folk. Galet sliten efteråt men det var det värt!
Hoppas på en kryssning till innan...

Midsommar var också toppen! Lekar och massor med vänner. Tyvärr gick lekarna inte så bra för mitt lag men roligt hade vi. Efter 12 timmar hos värdparet bestämde vi oss för att dra oss hemåt - trötta o slitna.


Nu är det strax dags att börja jobba för mig igen! Slutar klockan 16 o sen vet jag inte riktigt vad som händer. Wii fit blir det nog garanterat ikväll iaf så man kan uppnå sitt mål... =)

___________________________________________________

" =) "

// TuwaLisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar