måndag 4 april 2011

Långa dagar...

Måndag igen.. Denna dag har gått i trötthetens tecken! Sov som en skata inatt eller rättare sagt legat vaken inatt.. O dom timmarna har sovit kunde jag lika gärna varit utan! Men Lisa har överlevt dagen och sitter nu i soffan =)
Robin sitter bredvid och spelar nått spel som jag varken förstår eller någonsin skulle spela själv.. Hihi.. men han är så söt när han nöjt går runt och skjuter andra och inser att det går riktigt bra idag!

Jobbade 7-13:45 idag och efter det var det spårvagnen ner till badet för att kolla hur det går för ledarna på simskolan. Hann bara titta på en grupp innan det var dags att åka tillbaka till jobbet för möte men det jag såg gjorde mig riktigt glad och nöjd! Toppen jobbat tjejer!!
Tillbaka på jobbet var det möte och vi försökte reda ut en massa frågetecken tillsammans med diskussion kring byte av dag och tid för vissa aktiviteter - det är inte lätt att få ihop det.. Dels vill man ju att alla barn ska få möjligheten att vara med och sen ska man i få ihop det med den avdelningen som man samarbetar med. Men nu tror vi att vi hittat iaf lite lösningar! Så nu är det bara vänta och se om det fungerar.

Hemma var jag strax efter 18 och då var det matlagning och film som gällde. Vi tittade klart på filmen som vi började titta på igår; Number 23. Riktigt bra och tankvärd film o lite obehaglig också. Nu blir det snart en dusch och efter det En bäbis i minuter =)


Helgen då.. I fredags blev det lugnt, vilket var skönt. Lördag förmiddag åkte vi och tvättade bilen som skulle lämnas tillbaka till mina föräldrar. Och efter lunch där åkte jag hem till Jenny på klädparty och Robin åkte hem och fortsatte sitt målande på baren. Det blir skitsnyggt!
Hemma efter klädpartyt var det bara att göra sig i ordning för att dra vidare till Dagge för fest. Riktigt trevligt o jag säger det hemmafester är fan bäst! Eller sitta på någon krog och snacka. Klart att man ibland känner för att röja loss o dansa..
Några bestämde att vi skulle gå till krogen och traskade iväg ett antal timmar efter ankomst till Dagge. Vi besökte Bonbon, vilket tyvärr var en besvikelse. Bland annat kändes det som en skoldiscolokal..
Söndagen sov jag ut o vaknade bredvid en bakfull pojkvän, hihi! Efter en lång stund i soffan men frukost och film var det dags att göra sig i ordning för att åka ner till Robin bror för middag. Gott och mycket trevligt!

Imorn blir det jobb till 15:15 och efter det badet till klockan 20. Härligt med ytterligare en lång dag (eller inte)

____________________________________________________________

" En blick som får mig o falla.. o gud jag tror jag är kär... "

// TuwaLisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar