tisdag 19 april 2011

Fullt upp o helt slut...

Dagen igår tog verkligen knäcken på mig tror jag.. Idag går jag o gäspar hela tiden! Inte alls kul.. Idag är vi i alla fall tre stycken som jobbar så det känns extremt lyxigt. Imorn är vi bara två stycken på förmiddagen igen. Vi får väl se hur det går.

Hoppade över mötet igår - orkade inte gå. Mitt huvud och min hals var helt förstörda. O väl i sängen hemma slocknade både jag och Robin på två röda.
Idag jobbar Robin kväll så vi hinner tyvärr inte ses idag. =( Men så blir det ibland - hoppas på en annan situation inom inte allt för lång tid.

Idag har Lisa massor att göra när hon kommer hem. Innan jag kommer hem kanske jag ska förbi banken så jag har det gjort. Annars får det bli imorn. Hemma sen ska jag städa, kopiera mitt examensbevis som ska lämnas in, göra inbjudningskort, skriva inför utvecklingssamtal o en hel del annat. Hur jag ska hinna med allt vet jag inte än men det är sånt som märks.

Strax dags att börja jobba igen.. men det är bara 3 timmar kvar o dom går fort! Kanske skulle hinna med o vila lite också när jag kommer hem?!
Snart är det dessutom långhelg vilket jag verkligen ser framemot. Gud så skönt att vara ledig lite längre.
På fredagen blir det en sväng till mormor och morfar över dagen och på lördagen ska vi umgås med lillebror. Ska träffa Emmie en sväng på lördag också =)

Helgen har varit toppen, mycket fest har det blivit med trevliga människor =) Tackar allihopa som var med...

___________________________________________________________

" En dröm, en fantasi, en verklighet "

// TuwaLisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar