onsdag 12 september 2012

Ensamma kvällar!

Dagarna går galet fort... I söndags blev min lilla ängel 4 månader!
För ett tag sen fungerade jag över hur jag ska hinna med o jobba sen när jag väl ska börja göra det. Just nu känns det som att det kommer bli en omöjlighet. Dagarna går i ett rasande tempo o när My går o lägger sig är man helt slut. Men det är då man kan sätta fart med allting man ska göra om dagarna.
I och för sig ingår inte tvätten i den biten eftersom maskinen är trasig. Vi får väl se om den går o laga eller om det ens är värt att laga den. Annars blir det att köpa en ny =/
Men även om det inte går o tvätta så finns det att göra vill jag lova!
O när man väl sätter sig i soffan så kan man ju inte bara ligga i soffan och titta på tv.. haha.. Nej då sitter man med datorn i knät o rensar mailen, svarar på mail, läser reklam, skriver matlista, läser pedagogtidningar eller nått annat. Allt för att hinna med så mycket på så kort tid som möjligt..

Älsklingen är o jobbar som vanligt.. Att sitta själv varje kväll är ingen höjdare men vad kan jag göra?
O av någon konstig anledning är det extra jobbigt ikväll.
Fredagar är min favoritdag nu mera! Då är det tre kvällar tillsammans med mannen innan jobbveckan börjar igen!

Idag har vi varit på babysim o efter ett  ofrivilligt dyk o lite tårar var det lika kul som vanligt att simma o plaska runt i bassängen.
Imorn kommer Linda förbi en liten sväng =)
När älsklingen åker till jobbet sätter jag på mig skorna o tar en timmes promenad ut till mina föräldrar.

Nu ser jag på Efterlyst o sen blir det sängen! Är galet trött idag. Hoppas på att lilleplutt vill sova längre en till fem imorn =)


Massor med kärlek
// TuwaLisa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar